Bülten

MEPSAN ÇAĞRI MERKEZİ 7 GÜN 24 SAAT HİZMETİNİZDE!

Geleceğin teknolojisini bugünden üreten MEPSAN, müşterilerine 7 gün 24 saat hızlı ve güvenilir iletişim sunmaya devam ediyor.

Müşterilerine her daim hızlı, güvenilir ve kaliteli hizmet sunmayı ilke edinen MEPSAN, çağrı merkezi ile müşterilerine sınırsız hizmet vermeye devam ediyor. Bu kapsamda teknik ve güler yüzlü personeli ile müşterilerinin birçok iletişim kanalından kendilerine kolaylıkla ulaşabilmesini sağlıyor. “TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Belgesi” ve Türkiye’de ilk “TS EN ISO 18295-1 ve TS EN ISO 18295-2 Çağrı Merkezi Sistemleri” belgelerine sahip MEPSAN Müşteri Hizmetleri, MLB Group bünyesindeki organizasyonlar ile müşterileri arasında hızlı ve güvenilir bir iletişim sağlayarak, “7/24 kaliteli hizmet” anlayışını sürdürüyor.Müşteri memnuniyetinin ölçülerek üretimde kalitenin artırılmasını temel hedef olarak belirleyen MEPSAN, müşterilerine bir üründen fazlasını garanti ediyor. MEPSAN müşterileri 444 6776 telefon numarasından 24 saniyede canlı müşteri temsilcisine bağlanabiliyor ve aynı numara üzerinden WhatsApp ile yine canlı müşteri temsilcisi ile iletişime geçebiliyor.

Çağrı Merkezi iletişim kanalları;

• 444 6776 numaralı telefon hattından 24 saniyede canlı müşteri temsilcisine ulaşabilirsiniz.

• 444 6776 numarası ile WhatsApp üzerinden canlı müşteri temsilcisine ulaşabilirsiniz.

• cagrimerkezi@mepsan.com.tr adresine istek ve sorularınızı yazabilirsi

• www.mepsan.com.tr/iletisim adresinden direkt olarak yazabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir