SATIŞ SONRASI HİZMETLER

Mepsan herzaman yanınızda…
Mepsan, 2004 yılında hizmet vermeye başladığı Mepsan Çağrı Merkezi’nde gerçek zamanlı sorun izleme araçları ile faaliyet gösteriyor. Yurt içinde ve yurt dışında 7/24 hizmet sunarak, gelen çağrıları kendi geliştirdiği izleme sistemi üzerinden takip ediyor.

Sizin için 7*24 çalışıyoruz...

Geri Bildirim Yönetim Sürecimiz

Geri Bildirimleriniz bizim için değerlidir!

MLB Group şirketleri olarak öncelikli hedefimiz, Uluslararası lider marka olma yolunda dünya standartlarında hizmet sunarak müşteri memnuniyetini sağlamaktır. Bu doğrultuda; bilgi paylaşımınız bizim için büyük önem arz etmektedir.

Bizlere ilettiğiniz tüm geri bildirimler objektif ve müşteri odaklı bir yaklaşımla, gizlilik ilkesi çerçevesinde değerlendirmeye alınır.

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Süreci kapsamında müşterilerimizin bize farklı kanallardan ilettikleri görüşler doğrultusunda onlara kaliteli ürün, servis ve hizmet sunmayı amaçlıyoruz.

MÜŞTERİ ŞİKÂYET YÖNETİM SÜRECİ

Geri Bildirimlerin İşleme Alınma ve Değerlendirme Süreci

Taleplerin iletilmesi

Müşterilerimiz bize istedikleri yolla ulaşabilirler.

Çağrı Merkezi   : 444 67 76
Fax                         :90 332 239 07 07
Web                      : www.mepsan.com.tr
Posta adresimiz  : Mepsan petrol cihazları.3. Organize Sanayi Bölgesi T.Ziyaeddin Cad. No:24 Selçuklu/ KONYA / TÜRKİYE

Tüm iletişim kanallarından iletilen şikâyetler kayıt altına alır ve tüm gelen talepler iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirir.

Kayıt Altına Alma

Tüm müşteri şikâyetleri müşteri temsilcileri tarafından kayıt altına alınıp değerlendirilmektedir. Şikâyetlerin kayıt alındığına dair müşterilerimize şikâyet takip numarası gönderilir. Paylaşılan her türlü kişisel bilgi gizlilik politikası doğrultusunda muhafaza edilmektedir.

Detaylı Araştırma ve Bilgilendirme

Şikâyetler çağrı merkezimizde konusunda uzman müşteri temsilcileri tarafından incelenir. Amacımız ilk görüşmede müşteri memnuniyetini sağlamaktır. İlk görüşmede çözümlenemeyen şikâyetler detaylı araştırma ve saha incelemesi gerektiren konular ilgili uzman kişilere yönlendirilir veriler incelenerek tespitler yapılarak sonuçlandırılır. Yürütülen araştırma esnasında geri bildirim ile ilgisi olan tüm süreçler bilgilendirilir.

Araştırmamız neticelendirildiğinde geri bildiriminizde yer alan irtibat adresine e-posta veya telefon yolu ile tarafınıza bilgilendirme yapılır. Araştırma süreci nedeniyle geri bildiriminizin bu süre zarfında çözümlenemeyeceğinin tespiti durumunda, size araştırmanın devam ettiğine dair bilgilendirme yapılır.

Sonuçlandırma ve yanıtlama

Müşteri şikâyetlerinin mümkün olan en kısa sürede yanıtlanması şirketimizin önceliklerindendir. İletilen tüm şikâyetler objektif ve adil olarak müşteri odaklı bir şekilde değerlendirir, Müşterilerimiz kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduğunda şikâyet kaydı sonuçlandırılır.

Sürekli İyileştirme

Şikâyetlerin yinelenmesini engellemek amacıyla düzeltici ve önleyici faaliyetler belirlenerek süreçlerimizi sürekli revize ederiz. Yapılan iyileştirme faaliyetlerin etkinliği sürekli izlenir.

Müşteri Şikâyet yönetim sürecimizde,  ürün ve hizmet kalitemiz, sürekli gözden geçirilerek, iyileştirilir. En sık gelen tekrarlayan problemler tespit edildiğinde kök neden analizi yapılarak asıl neden tespit edilir gerekli düzenlemeler yapılarak tekrar etmemesi sağlanır

Görüşleriniz bizim için önemlidir..

Hizmet mükemmelliğimize katkılarınızdan dolayı teşekkür ederiz.

  • SURVEY HİZMETLERİ
  • KURULUM HİZMETLERİ
  • PERİYODİK BAKIM HİZMETLERİ
  • KALİBRASYON HİZMETLERİ
  • TANK TEMİZLİĞİ
  • ALT YAPI İŞLEMLERİ
  • KAMERA KONTROLLÜ AKUSTİK SIZDIRMAZLIK TESTİ
  • KİRLENMİŞ SAHA İYİLEŞTİRME VE TEMİZLEME
13781 LOKASYON
459 ÇAĞRI
63 ÇAĞRI KAYDI
87 SERVİS
71 ÜLKE
227 SERVİS ÇALIŞANI

444 MPSN | Anında hizmet garantisi…

Mepsan Çağrı Merkezi ; ihtiyaçlara en uygun şekilde cevap vermek ve müşteri memnuniyeti sağlamak için şirketimizin Ar-Ge birimi tarafından geliştirilen Çağrı Merkezi yazılımı, anlık servis inceleme, koordinat bilgileri sayesinde en yakın servisi en doğru şekilde yönlendirebilecek bir alt yapı yazılımı ile saha şartlarında tecrübe kazanmış ve özel eğitim almış çağrı merkezi personeli tarafından verdiği bir hizmettir.

Servis Ağı

Tüm Türkiye de kesintisiz hizmet…

Ürünlerin sahaya gönderilmesi, teslim edilmesi ve çalıştırılmasının yanı sıra uzman ekiplerlerle ürünlerin sahada çalışıyor olmasını sağlamak bizim için son derece önemlidir.

Mepsan Satış Sonrası Hizmetler,

  • Soruna odaklanmak ve tespit etmek
  • Sorunlara karşı çözüm üreterek sorunları gidermek,
  • Operasyon verimliliğini kesintisiz ve kararlılıkla sağlamak amacıyla 7 gün 24 saat hizmet sunmaktayız.

Alanında uzmanlaşmış teknik ekibimiz, ekipmanlarımızın tümüne profesyonel bir teknik destek hizmeti sunarak, müşterilerimizin ürünlerini daha verimli ve sağlıklı kullanılması yönünde danışma ve teknik destek hizmetleri vermektedir.

Çağrı Merkezi

Kalite politikamızın uygulamada da olduğunu göstermek amacı ile, sektörde sayılı firmada bulunan Atex, MID, TSEN ISO 14001, TSEN ISO 9001, TS 18001, ISO 27001 ve TS ISO 10002 standardı çerçevesinde ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutarak çalışmalarımıza devam etmekteyiz.

Türkiye’nin dört bir yanında kamu kurumlarının ve özel sektörün bir çok alanına hizmet veren Mepsan Çağrı Merkezi yapmış olduğu çalışmalar ve güçlü teknik altyapısı ile sektörde müşterilerimize basit ve hızlı çözümler sunmaktadır.

444 67 76 ( 444 MPSN ) numaralı kurumsal hattımız ve bekleme süresini minimumda tutarak sizlere ayrıcalıklı olduğunuzu hissettirir.

(Sabit ücret uygulanmaktadır. Ücretsiz çağrı merkezi destek hattı numarası : 0850 727 87 26 )

Mepsan Çağrı Merkezi bünyesinde kullanılan yazılımımız Ar-Ge birimi tarafından yeni geliştirilmelerle güçlendirilmeye devam ederken, eğitim merkezimiz de personelin gelişimi ve daha iyi hizmet vermesi için örneklendirme çalışmaları gerçekleştirmektedir.

Çağrı Merkezi denetimine, Kalite Kontrol grubu sürekli olarak devam etmektedir. Çağrı Merkezine gelen arızalar ve şikayetler analiz edilmekte ve Kalite kontrol birimine raporlanmaktadır. Amacımız hata oranını azaltmak ve siz değerli müşterilerimize vermiş olduğumuz hizmetleri geliştirmek için veri analizi yapılmaktır.

Dinamik ve uzman kadromuzla, hızlı esnek ve pratik çözümler sunarak sizlere minimum maliyet ile maksimum fayda sağlamaktayız. 7 Gün 24 Saat sadece Çağrı Merkezi hizmeti değil, aynı zamanda ihtiyaç duyabileceğiniz her konuda sizlere çözüm sunmaktayız. Bu sayede sadece işinize odaklanmanıza yardımcı oluyoruz. Sizlerden gelen geri bildirimleri çok önemsiyor ve memnuniyet duyuyoruz. Yılın her saati hattayız. Geri bildirimlerinizi bekliyoruz.

MEPSAN
GARANTİ & GARANTİ+

Ürün garantilerimiz sizlere ürünlerinizi sağlıklı ve kaliteli bir şekilde kullanım imkânı sunuyor. Ürünlerinizin bakım ve servis hizmetlerini yetkili bayilerimize yaptırın, garanti avantajlarını doyasıya yaşayın.

ruler-transparent

GARANTİ +

Detaylı bilgi için +90 444 67 76
TÜM DÜNYADA SİZİN İÇİN MEPSAN

ULUSLARARASI TEKNİK DESTEK

Ürünlerin sahaya gönderilmesi, teslim edilmesi ve çalıştırılmasının yanı sıra uzman ekiplerlerle ürünlerin sahada çalışıyor olmasını sağlamak bizim için son derece önemlidir.