BİLGİ TEKNOLOJİLERİ HİZMET YÖNETİM POLİTİKASI

LİDER MARKA MEPSAN!

MEPSAN PETROL CİHAZLARI SANAYİ VE TİCARET A.Ş. OLARAK;

MEPSAN PETROL CİHAZLARI SANAYİ VE TİCARET A.Ş  Yöneticileri, Bilgi Teknolojileri Müdürlüğü tüm çalışanları ve birimleriyle birlikte MEPSAN PETROL CİHAZLARI SANAYİ VE TİCARET A.Ş   bünyesindeki Bilgi teknolojileri kullanıcılarına verilen hizmetlerin ve bilgi teknolojisi kaynaklarının etkin yönetimini sürekli iyileştirme yaklaşımıyla sağlayabilmek adına;
 

  • ISO/IEC 20000-1 Bilgi Teknolojisi Hizmet Yönetimi Standardının gereklerini yerine getirecek şekilde Bilgi Teknolojisi Hizmet Yönetimi Sistemi kurulması, ilgili politika ve prosedürlerle desteklenmesi, gözden geçirilmesi ve sürekli iyileştirilmesini,
  • Bilgi Teknoloji hizmet yönetiminde Bilgi Güvenliği Politikası, kanun ve yasal mevzuatlara uyum sağlamayı ve gerekliliklerini yerine getirmeyi,
  • Kurumsal süreçlerinin işletimini sağlayan bilgi teknoloji kapsamında hizmetlerinin kesintisiz ve güvenli olarak sürdürülebilmesi adına gerekli alt yapı ve desteğin sağlanmasını,
  • Müşteri ihtiyaçlarını doğru analiz edip, katma değeri yüksek, yenilikçi ve uygulanabilir çözümler sunmak, gerekli kaynak yatırımlarının yapılması sağlamak,
  • Oluşabilecek riskleri öngörebilmek, doğru yönetmek ve doğru yönlendirmek
  • Müşterilerine kurumsal iş çözümlerini oluşturma ve geliştirmeleri için doğru yol haritaları ile rehberlik etmek,
  • Müşteri gereksinimlerinin karşılanması, Farkındalık ve bilincin sağlanması için gerekli eğitimlerin gerçekleştirilmesini sağlamak,
  • Müşteri odaklı bir yaklaşımı ana ilkemiz olarak kabul ettiğimizi beyan ve taahhüt ederiz.
Son tarih 28 Şubat

ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME

Ölçü ve Ölçü Aletleri Muayene Yönetmeliği'ne göre Akaryakıt, LPG ve CNG istasyonlarındaki cihazların kalibrasyonlarının ve mühür tarihlerinin güncel olması ve her 2 yılda bir yenilenmesi gerekmektedir.